jeudi 23 juillet 2009

blue eyes


8 commentaires:

Várday Béla a dit…

Frumos expus!

yana a dit…

frumoase fotografii...

Petru a dit…

Bine realizat

nami a dit…

Frumos portret. Imi place cum se vad ochii printre zonele neclare.

Carol a dit…

interesanta abordare,+++

Ioana Mitrache a dit…

frumosi ochi !

Danca Danela a dit…

Imi pare rau ca rautatea sau doar perceptia ei te-a determinat sa inchizi blogul.Sustin si promovez in continuare talentul tau fotografic.Vocea mea nu e auzita pe blogurile de fotografi pentru ca ... nu are importanta pentru ei, nu ma supun canoanelor , curentelor si nici nu am talent.Din punct de vedere al privitorului exist, nu tulbur si dau mai departe ce am vazut la tine.Capat voce fotografica.Dumnezeu nu ne da talente ca sa suferim din cauza lor , poate din cauza mandriei, a slavei desarte , a neiubirii din ceilalti sau din noi uneori mai plangem.Plansul curata, iubirea lumineaza.Iubeste!

Te imbratisez, cu drag si ca de obicei cu admiratie.

Balaphoto a dit…

Fantastic shot!!! Salut!!

Francesc, Barcelona

http://balapertotarreu.blogspot.com